Talv ei ole läbi

Kuigi esimene kevadkuu on kätte jõudnud, ei ole vähemalt Rutka suusaradadel märke lõppema hakkavast talvest. Pigem vastupidi. Nädalavahetusel sadanud lumi on raja olukorda hoopis parandanud. Kuigi saan pole veel Terviseradade ürituse järgselt rajale jõudnud, on klassikajälg jätkuvalt tugevalt sees ning ka regulaarsete suusatajate poolt kinni sõidetud. Seda kuni Ohepaluni.
Hea on ka kohata rajal tuttavaid nägusid, kes tervislikest eluviisidest hoolivad. Tänagi oli neid minu 20-kilomeetrise sõidu jooksul 8. Loodetavasti leiavad ka teised aega ja tahtmist veel talvemõnusid nautida. Põhjust on...

2 kommentaari:

Alar ütles ...
Autor on selle kommentaari eemaldanud.
Alar ütles ...

Talv ei ole kindlasti läbi! Matkarajad on talvel suusatajate jaoks mõeldudki!

Mina olin sel nädalal esimest korda haiglas. Nüüd on mul 2 nädalat sport keelatud. Teades kuidas inimesed reageerivad minu meditsiinilistele kommentaaridele, ei hakka ma rohkem täpsustama.

Postita kommentaar